SnappCar is een service die het mogelijk maakt om een auto tijdelijk te gebruiken. In tegenstelling tot het huren van een auto via een autoverhuurbedrijf vind je op dit platform aan aanbod aan auto’s van particulieren die hun auto als het ware willen delen. Een initiatief wat voor veel mensen handig kan zijn als ze zelf geen auto hebben en deze toch gedurende een dag of een weekend nodig hebben. Het idee achter SnappCar is heel eenvoudig want er staan veel auto’s gedurende een deel van de dag of soms ook meerdere dagen stil en het is dus beter voor het milieu om deze auto dan te delen. Dat je borg moet betalen is gebruikelijk. Lees hier alles over de borg van SnappCar. Voordeel van het betalen van borgAls je een auto deelt dan zit je als verhuurder niet te wachten op kosten. Daarom vindt SnappCar dat deze kosten voor hun rekening komen. Het kan gaan om een kleine schade, pech onderweg of een parkeerboete. SnappCar probeert die kosten te verhalen op de huurder maar merkt dat ze op dit gebied vaak problemen zien. Mensen die de kosten die erboven op het huren van de auto komen niet kunnen betalen. Omdat SnappCar vindt dat deze kosten niet bij de verhuurder terecht mogen komen, betalen ze deze kosten dan zelf. Echter is het daarom nodig dat er een borg betaald wordt, zodat er in geval van een probleem in ieder geval geld beschikbaar is om deze extra kosten te kunnen betalen. Geen kosten? Borg terugAls je regelmatig gebruikt maakt van SnappCar dan kan je de borg ook laten staan. Hierdoor hoef je niet elke keer opnieuw de borg te betalen. Als je via je creditcard betaald, is dit voor SnappCar ook voldoende zekerheid en is de borg ook niet van toepassing. In alle andere gevallen kan je de borg eenvoudig terugvragen nadat je de auto hebt gebruikt. SnappCar zal dan kijken of er nog openstaande posten zijn en als dit niet het geval is, dan zorgt SnappCar ervoor dat je binnen 8 dagen de borg terugkrijgt. Deze borgstelling zorgt ervoor dat de kosten betaald kunnen worden en dat de verhuurder niet merkt als er eventuele openstaande posten zijn. Klantenservice DirectOm in contact te komen met SnappCar is soms een hele opgave. Zeker als je vragen hebt over de borg en hoe het zit met eventuele kosten dan wil je graag iemand van de klantenservice spreken. Daarom biedt Klantenservice Direct vanuit hun bedrijfsvisie de mogelijkheid om de gegevens van de klantenservice van SnappCar te vinden op hun website. Klantenservice Direct vindt namelijk dat de gegevens van een klantenservice beschikbaar moet zijn. Daarom staan de gegevens van de meeste klantenservices op hun website. Bekijk de blog van Klantenservice Direct. Hierin geven zij informatie hoe je het beste met bedrijven of overheidsinstanties in contact kan komen. |
https://klantenservicedirect.nl/ |